Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

10 πράγματα που έχουν τύχει σε όλους, έστω μία φορά




  Ρίξτε μια ματιά, θα βρείτε σίγουρα τον εαυτό σας σε κάποια από αυτά!!! 

  • Κοιτάς το κινητό σου για να δεις την ώρα, και μετά από 2 λεπτά το ξανακοιτάς γιατί δεν…θυμάσαι την ώρα που είδες.
  • Όταν πίνεις freddo capuccino, ανακατεύεις κάθε τρεις και λίγο, με το καλαμάκι !!!
     ( τι το ανακατεύεις, και το ανακατεύεις ??? φραπές δε γίνεται !!! )
  • Μόλις πριν 5 λεπτά……γνώρισες κάποιον, και δεν θυμάσαι το όνομά του.
     ( τυχαίο ??? δεν νομίζω!!)
  • Ανοίγεις το ψυγείο, χωρίς να ξέρεις γιατί το άνοιξες !!!
     ( όσες φορές και να το ανοίξεις, αυτά που υπάρχουν μέσα δεν αλλάζουν… διάλεξε επιτέλους κάτι          !!)
  • Έχεις μπερδευτεί και έχεις αποκαλέσει τον πατέρα σου, ή την μητέρα σου
    “μωρό μου”, “αγαπούλα μου”, “αρκουδάκι μου”,”μπουρμπουλήθρα μου” ή οτιδήποτε συνηθίζεις να       του/της λες !!!
  • Όταν είχες κάνει μία ζαβολιά μικρός/μικρή είπες : “Δεν το έκανα εγώ, αυτός το έκανε!!!”
  • Έχεις στείλει μήνυμα στο κινητό κάποιου, και καλά “κατά λάθος” !
    ( ας μην κρυβόμαστε, επίτηδες το έκανες, παραδέξου το !!! δεν σε ακούει κανείς !)
  • Έχεις πάει για ψώνια, και στο τέλος έχεις πάρει ότι πιο άκυρο έχεις βρει μπροστά σου, και όχι γι’ αυτά που πήγες !
  • Έχεις χάσει πολλές ώρες μπροστά από τον καθρέφτη κάνοντας αστείες γκριμάτσες!!
     ( ας μην κρυβόμαστε , ακόμα και οι “σοβαροί” το έχουν κάνει αυτό ).
  • Έχεις βρίσει κάποιον, για κάτι που έγινε, και ήταν ακριβώς από πίσω σου.
     ( τι timing είναι αυτό βρε παιδάκι μου ???Τον Μητσοτάκη τον έχεις τίποτα ??? )

Πηγή : http://www.tsekouratoi.gr/2014/05/10_4207.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κama Sutra.... του χθες και του σήμερα !

  Πολλά άλλαξαν με την ραγδαία αύξηση της τεχνολογίας.......

ΧΟ...χο...χο....

Τα Χριστούγεννα των ονείρων μας... χο...χο...χο...   Πηγή  http://kazani.gr

Ηλεκτρονικά παιχνίδια τότε και τώρα

  Πηγή : http://kazani.gr