Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ράλι Ακρόπολις: Εκκίνηση για το Ράλι των Θεών

  Τα 55 πληρώματα πέρασαν από την καθιερωμένη ράμπα και ξεκίνησαν στην ουσία την προσπάθειά τους στον απαιτητικό ελληνικό αγώνα. Οι οδηγοί στο σύνολό τους παραδέχθηκαν τον υψηλό δείκτη δυσκολίας του Ράλι Ακρόπολις με τις πολύ σκληρές Ειδικές Διαδρομές του.
  Ο Σεμπάστιαν Λόεμπ που μέχρι στιγμής προηγείται στο πρωτάθλημα, τόνισε ότι «είναι ένας δύσκολος αγώνας». Στόχος του σημείωσε ότι είναι η νίκη αλλά χρειάζεται όπως είπε να δώσει προσοχή στα ελαστικά.


http://www.lay-out.gr/wp-content/uploads/2012/05/93.jpg

 Ο teammate του Μίκο Χίρβονεν υπογράμμισε ότι στόχος του είναι να παλέψει με τους άλλους οδηγούς για τη νίκη ενώ εξέφρασε την ελπίδα να έχει ρυθμό αντίστοιχο με τον αγώνα στην Αργεντινή.
  Ο Γιάρι-Μάρι Λάτβαλα θέλει να συνδυάσει την επιστροφή του στην ενεργό δράση με μία θέση στο βάθρο των νικητών. «Είναι μια πολυάσχολη μέρα, με σφιχτό πρόγραμμα. Οι δύο πρώτες μέρες είναι εξίσου σφικτές. Σάββατο και Κυριακή είναι καλύτερες. Στόχος μου είναι να παλέψω για το πόντιουμ.   Θα ήταν φανταστικό να μπορέσω να διεκδικήσω τη νίκη. Θα δούμε».
Ανυπόμονος για τις ΕΔ του Ράλι Ακρόπολις δήλωσε ο Πέτερ Σόλμπεργκ, νικητής της Qualifying Stage. «Ανυπομονώ για τις ειδικές. Είναι ενδιαφέρουσες. Μου αρέσει πολύ αυτό το ράλι. Υπάρχουν πολλοί θεατές. Στόχος μου είναι να νικήσω και θα πάω flat out από το ξεκίνημα», δήλωσε χαρακτηριστικά στην τελετή εκκίνησης.

 Παρά την ατυχία του το πρωΐ ο Οτ τανάκ δηλώνει ότι έχει καλό προαίσθημα για τον αγώνα.
Θετική ψυχολογία είχε και ο Ευγκένι Νόβικοφ, ο οποίος ωστόσο αναγνώρισε το δείκτη δυσκολίας του Ελληνικού ράλι. «Έχω καλό προαίσθημα. Είναι δύσκολο και σκληρό ράλι, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο», τόνισε ο νεαρός Ρώσος οδηγός.
  Την υπόσχεσή του να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί, δήλωσε ο Νάσερ Αλ-Ατίγια αν και ήταν απογοητευμένος από το κλατάρισμα το πρωΐ.
«Αισθάνομαι όμορφα που ξεκινάω το Ακρόπολις. Είμαστε έτοιμοι για τη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα. Πρέπει να ξεκινήσουμε συγκεντρωμένοι από την αρχή. Στόχος μου είναι να τερματίσω χωρίς προβλήματα, οδηγώντας καλά», υπογράμμισε ο Τιερί Νουβίλ στην εκκίνηση του αγώνα.
  Ο Μαντς Οστμπεργκ που φέτος διανύει μία αρκετά καλή χρόνια υποστηρίζει ότι θα πρέπει να φερθεί έξυπνα σε κάποιες ειδικές διαδρομές ενώ αποσαφήνισε ότι αυτό που θα αναζητήσει στο Ράλι Ακρόπολις είναι μία θέση στο βάθρο των νικητών.
  Μακριά από τα προβλήματα για να προστατευθεί το Mini WRC θέλει να μείνει ο Αρμίντο Αραούχο που αγωνίζεται για να κερδίσει βαθμούς στο πρωτάθλημα.
  
Ο teammate του Πάουλο Νόμπρε δε φαίνεται να πτοείται που θα ξεκινήσει πρώτος τον αγώνα. «Είμαι ικανοποιημένος που θα ανοίξω την αυλαία του Ράλι των Θεών. Θα προσπαθήσω να μείνω στο δρόμο, να αποφύγω τις πέτρες, να προστατεύσω το αυτοκίνητο και να τερματίσω χωρίς να κάνω χρήση του superally, έτσι ώστε να κερδίσω βαθμούς στο Πρωτάθλημα».
Σε ό,τι αφορά στις Ελληνικές συμμετοχές ο Λάμπρος Κύρκος στο πρώτο του πλέον Ακρόπολις αναγνωρίζει ότι οι ΕΔ είναι πολύ δύσκολες και δηλώνει ότι «πάμε για τον τερματισμό. Και το Πρωτάθλημα παίζει ρόλο, αλλά εμάς μας ενδιαφέρει ο τερματισμός».
  Η συμμετοχή και στο Ελληνικό πρωτάθλημα φαίνεται ότι «φρενάρει» το Δημήτρη Ψύλλο. «Είναι ένα Ράλι Ακρόπολις όπως πάντα: μακρύ και δύσκολο. Η αλήθεια είναι πως το γεγονός ότι συμμετέχουμε και για το Ελληνικό Πρωτάθλημα μας φρενάρει. Όμως, έχουμε στο μυαλό μας όλο το τριήμερο του αγώνα», τόνισε χαρακτηριστικά.
  Τα πληρώματα δεν παίρνουν ανάσα καθώς ξεκινούν την προσπάθειά τους με την πρώτη και μοναδική σημερινή ειδική διαδρομή στην Κινέττα.

Πηγή :  http://www.lay-out.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Hachiko: A Dog's Story

  Παιδιά η ταινία τα "σπάει " , η ιστορία ξεκινάει με την τυχαία συνάντηση ενός καθηγητή και ενός σκύλου, ο καθηγητής φροντίζει το κουταβάκι ώσπου τελικά αναπτύσσεται μεταξύ τους μια ¨σχέση πίστης - φιλίας και αγάπης " . Στο τέλος η ταινία αφήνει στο θεατή έντονα συγκινησιακά συναισθήματα .  Αξιολόγηση 08 Trailer  http://www.youtube.com/watch?v=rUNQjYe870A&feature=fvsr

Το πιο μικρό αυτοκίνητο

 Το Peel P50 είναι ένα τρόπον τινά αυτοκίνητο, γνωστό εδώ και δεκαετίες, καθώς μπήκε στην παραγωγή το 1962 από την εταιρεία Peel Engineering, που κατάφερε να κατασκευάσει μερικά από τα πιο μικρά αυτοκίνητα στον κόσμο.     Το Peel P50, μάλιστα, κρατά από τότε τα «σκήπτρα» ως το μικρότερο αυτοκίνητο που έγινε ποτέ, με βάρος που δεν ξεπερνά τα 59 κιλά, μήκος 1,37 μέτρα και πλάτος 1,04 μέτρα. Ό,τι πρέπει δηλαδή για να μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια στις τρεις ρόδες του τον οδηγό και τα… (λίγα) ψώνια του!     Δημιουργός του ήταν ο Cyril Cannel, ο οποίος οραματίστηκε να κατασκευάσει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που θα διευκόλυνε το χρήστη στις μετακινήσεις του και θα ήταν εύκολο στο παρκάρισμα, τόσο πολύ μάλιστα που ο οδηγός μπορεί να το μεταφέρει με το χέρι του και το τοποθετήσει όπου θέλει!     Η ταχύτητά του δεν ξεπερνά τα 60 χιλιόμετρα/ώρα, ενώ το design του έλαβε τα καλύτερα σχόλια. Λευκό, κόκκινο ή μπλε, το Peel P50 ξεχωρίζει με το σχεδιασμό του, θ

The Wolverine

  Υπόθεση: